2012 m. lapkričio 25 d., sekmadienis

32. Vorų apklausa


  1. Štai ir pasibaigė apklausa apie vorus.
    Voras: mes labai įdomūs!
    Žiurkėnas: Ė! O kodėl atskiro komikso negavo apklausa apie žiurkėnus?
  2. Voras: eik iš čia žiurkpalaiki!
    Žiurkėnas: Aš visiems apie tave facebooke parašysiu!
  3. Taigi, grįžkime prie apklausos. Beveik niekas nėmanė, kad vorai tokie mieli kad juos net suvalgyti būtų galima.
    Moteriškė: ėėėėėė! Voras! Vorai!
    Voras nr1: Kam ji tą šluotą pasistvėrė?
    Voras nr2: Nežinau, kad šiaip durna.
    Katinas: [mmmm... maži mieli voriukai.]
  4. Daliai balstuotojų iškilo klausimų apie vorų politines pažiūras.
    Voras nr1: Tinklus reikia visada megzti taip, kaip megzdavome iki šiol! Geresnio būdo nėra.
    Voras nr2: Bet, Kazy, Pasaulis keičiasi, ką mes prarasim jei pabandysim imtis naujovių!
    Šienpjovys: Ė, CHEBRA!
  5. Voras nr1: Pss.. Krsitupai, kas čia toks?
    Šienpjovys: O davai, nevejat man po tinklą, kokį tik norit. Aš gyvensiu abiejuose ir nuolat pranešinėsiu kuris jums tinka labiau...
  6. Didžioji dalis balsuotojų pasiskirstų* į dvi stovyklas.
    Vieno norėjo, kad vorai būtų didesni
    Voras: Lia-lia-lia Aš tik mažytis voriukas, ropinėju savo reikalais. O, kas gi čia ar kažkas papylė tarchūno limonado? Ahahaha! Išsimaudysiu jam! Jaučiuosi kažko keistai.
  7. Voras: Ojei,, ir kas dabar su manimi bus?
  8. Vorų tarnybos gaudytojas nr1: Žiūrėk, Persivali, dar vienas išpampėlis!
    Vorų tarnybos gaudytojas nr1: Cha! Nuostabu, išdresuosiu jį groti lūpine armonikėle!
    Voras: Kad aš neturiu lūpų!
    O kitai jie buvo tiesiog šlykštūs..
  9. Moteriškė: PŪKI, ką darai!
    Pūkis: NOM NOM.
    Voriukai: Ai, ai.
  10. Moteriškė: Kaip nori, bet kad man suėstum abu!
    Voras nr1: Ką ji pasakė?
*turėjo būti "pasiskirstė". Užsimiegojęs enorkiukas :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą